Sharp SJXP680GSL

Fiecare electrocasnic este important pentru o anumita locuinta, bucatrie sau pentru o anumita gama de utilizatori iar Sharp SJXP680GSL poate fi folosit ca si exemplu pentru acest lucru.(vezi reducerile de AZI)

Sharp SJXP680GSL

Despre Sharp SJXP680GSL

Fiindca discutam despre un frigider cu doua usi multi ar fi inclinati sa creada ca este vorba despre un model cu un volum nu foarte mare si astfel nu foarte incapator dar Sharp SJXP680GSL contrazice acest aspect prin faptul ca aduce un volum net de 536l.

Sharp SJXP680GSL
Frigider Sharp SJXP680GSL, 536 l, Clasa A++, Ioni Plasmacluster, J-Tech Inverter, H 175 cm, Argintiu Sticla

Oricare ar fi motivele sau motivatia alegerii acestui model faptul ca este unul modern si elegant tine atat de ceea ce inseamna utilizarea si functionarea sa dar si in ceea ce tine de aspectul sau datorita inoxului si nuantei de argintiu sticla.

Despre Sharp SJXP680GSL

Ales pentru caracteristici

Aspectul este cu siguranta si el important insa pentru ceea ce ofera Sharp SJXP680GSL lucrurile stau mult mai bine la partea de utilizare efectiva si la partea de asigurare a sigurantei pentru alimentele voastre. Revenind la ceea ce inseamna capacitatea de stocare a acestui model veti avea si beneficiul de a nu mai trebui sa mergeti foarte des la cumparaturi.

Vezi aici ce spun cei care au folosit acest frigider!

Tot de la volum vom pleca si in directia privind pozitionarea acestui model si mai exact la faptul ca veti avea nevoie de un loc putin mai spatios. Dimensiunea minima a locului de pozitionare Sharp SJXP680GSL trebuie sa fie de 175 cm in inaltime, de 80 cm pentru latime iar pentru adancime veti avea una de 73.5 cm la care se adauga si deschiderea standard spre dreapta a usilor acestuia.

Cum l-am pus la locul potrivit si stiti si cat de mult poate stoca acest frigider cu doua usi trebuie sa cunoasteti mai in amanunt si mai exact de ce spatiu dispune fiecare dintre cele doua compartimente. Pentru congelator veti avea posibilitatea de a utiliza un volum de 148l in timp ce pentru frigiderul modelului Sharp SJXP680GSL veti avea un volum net de 388l.

Pe langa volum sunt si alte caracteristici interioare fiind vorba pentru congelator de o capacitate de congelare de pana la 7kg in 24h in timp ce pentru frigider de prezenta unui numar de 3 rafturi din sticla, a unui compartiment pentru fructe si legume sau suporturi pe usa. In cazul ambelor compartimente ale Sharp SJXP680GSL veti putea sa va bucurati de ceea ce inseamna sisteme de dezghetare automata dar mai ales de ceea ce inseamna cosumul avantajos de energie electrica specific unei clase de eficienta energetica A++.

In unele utilizari se poate discuta si despre intampinarea unor pene de curent dar o autonomie de pana la 19h ore fara curent a acestui model poate fi considerat un mare avantaj si la fel poate fi si nivelul de zgomot de maxim 36dB. Nu trebuie sa uitam totusi faptul ca modernitatea acestuia se datoreaza si unei tehnologii precum J-Tech Inverter sau unui sistem cu ioni Plasmacluster.

Vezi oferta de pret si reducerile disponibile!

Concluzii

Cu toate aceste elemente este destul de greu de spus despre acest frigider cu doua usi ca nu poate fi o varianta foarte avantajoasa pentru numeroase bucatarii dar si pentru numeroase familii sau tipuri de stiluri culinare.

We will be happy to hear your thoughts